sâmbătă, 1 decembrie 2012

TORT DAISY DUCK PENTRU "RATZA' LUI OLIVER DE LA "VOLTAJ"

     Au trecut doi ani si am mai acumulat ceva experienta fata de data trecuta, cand ratzusca era miniona si pierita pe niste frunze de nuferi infloriti. Dar si Rata, asa cum isi alinta sotia Oliver Sterian, bateristul de la "Voltaj", a evoluat si si-a creat propria editura ce carti si dvd-uri pentru copii. Deja puteti auzi la radio despre Editura MAC-MAC si despre frumoasele materiale pe care le-a scos pe piata pentru pitici. Si cum in lumea ei totul e copilaresc si delicat, am incercat si sper ca am reusit sa pastrez cate ceva din aceasta tema.

 Daisy duck, prietena editurii MAC-MAC.

 Lecturand vesela textele pentru cei mici.

 Cum putea sa inceapa altfel decat cu:
A fost o data ca niciodata...

Fericire mare, ce mai...

Si un sot fericit!

LA MULTI ANI, DRAGA RATA!!!
Draga Oli, sa-ti traiasca sotia!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Ce frumusete! Mare,mare....!
Poate intr-o alta viata voi fi capabila si eu de astfel de performante!
Toata admiratia!
Emilia Stanescu

Anonim spunea...

Vreau si eu asa un tort. Cum tre sa procedez

Gabriela Cara spunea...

Contactati-ma pe email pentru detalii gabriela.cara@yahoo.com