marți, 23 octombrie 2012

TORT TOY STORY

    Idolul meu pamantean a fost Steve Jobs. In afara ca a adus pe lume si a pus pe picioare concernul Apple Macintosh, iar ca o fericire, lucrez si postez de pe niste astfel de computere, a fost si fondatorul studiourilor de animatie PIXAR.  


iar daca asta nu va spune nimic, cu siguranta


reprezinta ceva pentru voi. Si se pare ca a reusit sa cucereasca destule inimi si inimioare, ca si eu si copiii nostrii suntem lipiti de tv cand sunt desene animate. Imi plac la nebunie si nici cand voi avea 99 de ani nu ma voi satura de ele. Cred ca daca astazi Gabitza sta cu gura pe mine cand ma vede la desene, cand va fi bunica si strabunica va avea o haita de nurori si nepoate sa ma certe toate-n cor, ca gashtele, ca nu fac nimic, ca nu mai creez un design de tort, ca nu mai fac poze, ca nu mai postez nimic si imi iau nepotii si stranepotii si ne incuiem in camera la desene. Ce fain o sa fie! Si ce frumos o sa fie, cand dupa ceva timp voi cotrobai in lada cu dvd-uri vechi, voi scoate de la naftalina primul film produs de Steve Jobs si Pixar. Sigur ma vor intreba piticii din jur daca mai am si altele si atunci va veni momentul sa ma laud ca eu si strabunica lor am facut candva si un tort cu personalele astea. Si daca Internetul va rezista pana atunci, voi avea ce sa le arat.
 

Sheriff Woody

 Buzz Lightyear

Jessie

 Domnul si Doamna Cartof.

 Domnul si Doamna Cartof spionati de armasarul lui Woody,
Bullseye.

 Cei Trei extraterestii super indatorati Domnului Cartof.

Iar piciul ce azi implineste doar 3 ani,
isi va aminti ca l-a mancat pe Woddy.


LA MULTI ANI CEZAR!!!




6 comentarii:

truedelights spunea...

Super haios tortuletul!
La multi ani! :)

Roswitha spunea...

Superb arata, toate personajele foarte reusite, felicitari Gabriela!

pansy spunea...

Ce de munci pe aici ! Arata grozav! iar pasarile alea sunt tare simpatice !

Alexandra spunea...

Mi-a placut enorm de mult animatia Toy Story.

Irina (Bucataria Irinei) spunea...

Cata indemanare! Felicitari!

torturi romanesti londra spunea...

super original, felicitari